Dropdown Menu

Tilpass bestillinger med egendefinerte skjemaer

Hvorfor bruke egendefinerte skjemaer

📌 Tilpass innholdet

Legg til felter for spesifikke behov, som valg av modell eller leveringsdato med mer.

📌 Sikre at riktig informasjon samles inn

Unngå mangelfulle bestillinger.

📌 Automatiser godkjenningsprosesser

Send bestillinger til riktig leder for godkjenning.

Slik gjør du det

Egendefinerte skjemaer i More Service

Gå til selvbetjeningsportalen og klikk på «Bestillinger».

Egendefinerte skjemaer i More Service

Klikk på skjemaet «Bestilling av konferanse».

Egendefinerte skjemaer i More Service

Fyll ut de ulike feltene i skjemaet, og legg merke til at inputfelter med en liten rød stjerne ved seg må være utfylt for å kunne sende inn skjemaet.

Egendefinerte skjemaer i More Service

Klikk på knappen «Send inn» for å sende inn skjemaet.

Egendefinerte skjemaer i More Service

Se e-posten med forespørsel om godkjennelse av bestillingen (du er din egen leder, for å kunne teste hele flyten selv) og har nå fått en e-post sendt til deg i din e-postboks.

Egendefinerte skjemaer i More Service

Godkjenn bestillingen – Klikk på linken i e-posten med forespørsel om godkjenning, og klikk «Godkjenn».

Egendefinerte skjemaer i More Service

Se at saken er mottatt i More Service.

Gjør skjemaene enda smartere

📌 Sett opp avhengige felt

F.eks. hvis brukeren velger «Laptop», kan neste nivå vise modellene man kan velge mellom.

📌 Legg til hjelpetekst

Legg til hjelpetekst slik at brukerne fyller ut riktig informasjon.

📌 Automatiser saksflyt

Send bestillinger direkte til riktige team for godkjenning og oppfølging.

Hva skjer videre?

I morgen sender vi deg en e-post om hvordan du kan automatisere saksflyt, slik at bestillingen og oppgavene knyttet til den alltid havner hos riktig person eller team.

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.

Document