Dropdown Menu

Selvbetjenings-portalen

Vi ser på hvordan selvbetjeningsportalen kan hjelpe sluttbrukerne dine med å finne svar og løse problemer selv – uten å måtte kontakte support.

Hva er selvbetjenings- portalen?

More Service har en innebygd selvbetjeningsportal som gir sluttbrukerne mulighet til å:

📌 Registrere og følge opp egne saker

📌 Søke etter svar i kunnskapsbasen

📌 Bestille tjenester og utstyr via forhåndsdefinerte skjemaer

📌 Kommunisere med supportteamet via kommentarer og oppdateringer

Slik utforsker du selvbetjenings- portalen

🔑 Logg inn i portalen ved å bruke testbrukeren din som sluttbruker.

📝 Registrer en ny sak ved å klikke på "Ny sak" og fylle ut nødvendige detaljer.

Selvbetjeningsportalen i More Service

Klikk på «Ny sak».

Selvbetjeningsportalen i More Service

Fyll ut «Emne» og «Beskrivelse» og klikk på «Registrer saken».

🔍 Søk etter løsninger i kunnskapsbasen før du sender inn en sak.

Eksempel

I en ny sak, skriv inn i emnefeltet: Hvordan få hjelp i prøveperioden? Da kan du se hvordan det automatisk søkes etter relevant informasjon fra kunnskapsbasen.

Se informasjonen under "Support under More Service prøveperiode" ved å klikke på haken som peker ned til høyre for kunnskapsartikkelen.

📆 Følg opp saken din ved å legge til kommentarer og se historikken.

Selvbetjeningsportalen i More Service

Klikk på «Mine saker» og på den av dine saker du ønsker å se nærmere på.

Selvbetjeningsportalen i More Service

Klikk på «Skjema» for å se informasjonen du sendte inn i saken.

Selvbetjeningsportalen i More Service

Klikk på «Historikk» for å se hva systemloggen forteller om hva som har skjedd i saken.

Selvbetjeningsportalen i More Service

Klikk på knappen «Legg inn kommentar» for å dele informasjon med supportavdelingen som behandler saken.

Tips for å få mest mulig ut av selvbetjenings-portalen

📌 Tilpass portalens utseende med din bedrifts logo og farger.

📌 Legg til ofte stilte spørsmål for å redusere antall henvendelser.

📌 Opprett maler for vanlige forespørsler slik at brukerne raskt kan registrere en sak.

Hva skjer videre?

I morgen vil vi dykke dypere inn i kunnskapsbasen og hvordan den kan brukes til å redusere antall supporthenvendelser.

Vi gleder oss til å se hva du oppnår med More Service!

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.

Document