Dropdown Menu

Registrere og håndtere saker i More Service

Lær hvordan du enkelt kan registrere og håndtere saker i systemet.

Slik registrerer du din første sak

💬 Send en e-post til More Service

Bruk e-postadressen som er knyttet til din More Service-løsning, og send et spørsmål fra din vanlige e-post-applikasjon (Outlook, Gmail eller lignende).

💬 Velg riktig sakstype

Når e-posten blir registrert i More Service, åpner du saken og velger sakstypen som passer best (f.eks. Hendelse, Tjeneste eller Tilgang).

Bilde fra More Service som viser ITIL registrering av sak

💬 Kategoriser og prioriter

Sett en kategori og prioritet for å organisere sakene bedre.
I feltene «kategori» og «prioritet», velger du det som passer saken din best fra nedtrekksmenyene.
Så trykker du lagre.

Bilde fra More Service som viser kategori og prioritet

💬 Sjekk e-posten din

Se hvordan systemet automatisk sender en bekreftelse på e-post til innsenderen.

Hva kan du forvente?

Når du følger trinnene over, vil du få en smakebit på hvordan More Service gjør det enkelt å håndtere saker og holde alle oppdatert. Du vil også se hvordan e-postkommunikasjonen knyttes sømløst til saken.

Hva skjer videre?

I morgen sender vi deg en e-post som viser hvordan du kan håndtere oppfølgingsspørsmål og se all korrespondanse i historikken.

Vi gleder oss til å se hva du oppnår med More Service!

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.

Document