Dropdown Menu

Få oversikt med sakslista

Vi ser på hvordan du kan bruke sakslista til å få full oversikt over alt som skjer i systemet.

Hva er sakslista?

Sakslista gir deg en sentral oversikt over alle saker i systemet.

Her kan du enkelt finne, sortere og administrere saker basert på status, kategori, prioritet og mer.

Viktige elementer i sakslista

🔍 Søkefelt

Finn saker raskt ved å søke etter saksnummer, emne eller nøkkelord.

Saksliste i More Service

🗂️ Filtrering

Bruk filtreringsalternativer for å vise saker etter team, status eller andre kriterier.

Saksliste i More Service

⚙️ Tilpasning

Juster kolonnene for å vise informasjonen som er viktigst for deg, som prioritet, kategori eller ansvarlig agent.

Saksliste i More Service

Trykk på kolonne-symbolet.

Saksliste i More Service

Velg de kolonnene du ønsker å ha med i ditt individuelle oppsett.

Saksliste i More Service

Dra og slipp kolonner i den rekkefølgen du ønske dem.

Saksliste i More Service

For å lagre, klikk på ikonet for å velge mellom dine individuelle oppsett. Klikk på «Lagre oppsettet».

Saksliste i More Service

Fyll inn navnet du ønsker på oppsettet og klikk på knappen «Opprett».

Saksliste i More Service

Du kan når som helst velge mellom dine individuelle oppsett ved å klikke på «Standardoppsett»-ikonet.

Tips for effektiv bruk

📌 Favorittsak

Marker saker som skal ha ekstra oppmerksomhet.

Saksliste i More Service

Klikk på flagg i saksoversikten for saker som skal ha ekstra oppmerksomhet, slik at det blir markert et rødt flagg.

📌 Oppdater status

Sørg for å oppdatere sakens status jevnlig for å holde teamet oppdatert.

Hva skjer videre?

I morgen tar vi deg gjennom selvbetjeningsportalen, som lar sluttbrukerne dine finne svar og løse problemer på egen hånd.

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.

Document