Dropdown Menu

Legge til nye brukere og agenter

Lær hvordan du registrerer brukere og agenter i systemet. Dette gjør det mulig å fordele saker og sikre gode arbeidsflyter mellom kolleger.

Hva er forskjellen på en bruker og en agent?

💬 Bruker

En person som registrerer saker og bruker selvbetjeningsportalen.

💬 Agent

En person som behandler saker og har tilgang til More Service.

Slik legger du til en ny bruker

Registrering av brukere inne på More Service

Gå til «Innstillinger» i More Service.

Registrering av brukere inne på More Service

Under «Brukerkontoer og rolle», klikk på «Brukere».

Registrering av brukere inne på More Service

Oppe til høyre, velg knappen for «Ny». Fyll ut minst alle påkrevde felter i rød skrift.

Registrering av brukere inne på More Service

Klikk på knappen «Opprett og lukk».

Slik legger du til en agent

Registrering av brukere inne på More Service

Gå til «Innstillinger» i More Service.

Registrering av brukere inne på More Service

Under «Brukerkontoer og rolle», klikk på «Brukere».

Registrering av agent inne på More Service

Klikk på en bruker som også skal være agent.

Registrering av agent inne på More Service

Aktivér toggle-knappen til høyre for «Agent».

Registrering av agent inne på More Service

Under «Agentinformasjon», velg Driftsorg (avdeling) som agenten skal tilhøre.

Registrering av agent inne på More Service

Klikk på knappen «Opprett og lukk».

Tips for effektiv brukerhåndtering

📌 Bruk grupper for å organisere brukere etter avdeling eller rolle.

📌 Sett opp automatisk brukeropprettelse via Microsoft Entra ID (Azure AD) for sømløs tilgang.

📌 Gi nye agenter tilgang til kunnskapsbasen slik at de raskt kan finne løsninger på vanlige problemer.

Hva skjer videre?

I morgen ser vi på hvordan du får oversikt med sakslisten i More Service!

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.

Document