Dropdown Menu

All kommunikasjon på samme sted - Følge opp saker

Vi ser på hvordan More Service gjør det enkelt å følge opp saker og holde oversikt over all kommunikasjon.

Slik følger du opp en sak

💬 Still oppfølgingsspørsmål

I saken du er inne i, send en e-post til den som meldte inn saken.

Send e-post inne i More Service

💬 Svar på spørsmålet på fra e-postklienten

Gå til e-postklienten din (f.eks. Outlook) og svar på spørsmålet som ble sendt fra More Service.

💬 Se e-postene i historikken

I More Service-saken kan du se hvordan e-postene blir logget automatisk i historikkfeltet.

Inne på logg på More Service

Under «Logg» klikk på det elementet du ønsker å se nærmere på.

For å få historikkloggen i et større vindu, klikk på ikonet.

Avhuking inne på Logg i More Service

Her kan du filtrere på e-post, arbeidslogg og systemlogg ved å huke av i rutene.
Så kan du klikke på den historikk-oppføringen du vil se på, og se den til høyre i vinduet.

💬 Hold oversikt

All kommunikasjon knyttet til saken vil være tilgjengelig i historikken, inkludert interne notater og eksterne e-poster.

Tips for effektiv oppfølging

💬 Bruk tydelige emner

Dette gjør det enklere å finne og søke opp saker senere.

🖥️ Marker viktige meldinger

Bruk funksjoner som «Privat logg» eller «Uthevet» for å organisere kommunikasjonen.

💬 Varsler

Aktiver varsler for å bli oppdatert når kunden svarer.

Hva skjer videre?

I morgen vil vi gå gjennom hvordan du kan bruke sakslisten til å få en oversikt over alle pågående saker, og hvordan du enkelt kan tilpasse den til dine behov.

Vi gleder oss til fortsettelsen!

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.

Document