Dropdown Menu

Hold oversikt over utstyret ditt med Inventarmodulen

Dette er verktøyet som gir deg full kontroll over IT-utstyr, enheter og andre eiendeler i organisasjonen din.

Hva er Inventarmodulen?

Inventarmodulen i More Service hjelper deg med å holde orden på:

📌 Hvilket utstyr hver bruker har (PC-er, mobiltelefoner, nettbrett osv.)

📌 Status på inventar – Er en enhet i bruk, på lager eller utrangert?

📌 Vedlikehold og garantier – Se når enheter må skiftes ut eller oppgraderes

Spor inventar

Inventarmodulen i More Service

Åpne en sak i More Service som du settes som rapporterende bruker på.

Inventarmodulen i More Service

Klikk på ikonet for bruker til venstre for navnet.

Inventarmodulen i More Service

Scroll ned og velg «Inventar».

Inventarmodulen i More Service

Scroll videre ned for å se inventar knyttet til deg (for test).

Inventarmodulen i More Service

Hold muspeker over lenkene og se at du kan åpne utstyret i hhv. systemkart eller Inventarmodul. Velg lenken til høyre for å åpne utstyret i Inventarmodulen, og se detaljinformasjonen om utstyret vist i Inventarmodulen.

Fordeler med Inventarmodulen

📌 Unngå tapt utstyr

All informasjon om utstyr er dokumentert på ett sted.

📌 Sikre at ansatte har riktig utstyr

Se hvem som har hvilke enheter. 

📌 Få bedre oversikt over levetid og garanti

Planlegg innkjøp basert på status og alder.

Hva nå?

Dette var den siste e-posten i serien – vi håper du har fått en god introduksjon til More Service! 🎉

Vil du lære mer?

📌 Utforsk brukerdokumentasjonen for mer detaljer ved å klikke på spørsmålstegnet i More Service

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.

Document