Integrasjoner
Integrasjoner i IT-systemer er essensielle for å unngå dobbeltarbeid og sikre at dataene dine er korrekte.
I dagens teknologiske landskap forventes det at ulike systemer kan kommunisere sømløst med hverandre, noe som gir en mer helhetlig løsning for både organisasjonen og kundene.
For moderne servicedesk-systemer er muligheten for automatisering avgjørende, og med More Service sine integrasjoner kan dere spare tid og øke produktiviteten.
Et Application Programming Interface (API) er en fleksibel metode for å utveksle informasjon mellom forskjellige systemer. Det gjør det raskt og enkelt å bygge nye integrasjoner etter hvert som behovene oppstår.
De fleste forventer i dag at systemer tilbyr et åpent API, som gir mulighet for å bygge integrasjoner mot systemet.
More Service tilbyr en rekke innebygde integrasjoner og et åpent REST-API som forenkler integrasjon med eksterne applikasjoner. Noen av de tilgjengelige integrasjonene inkluderer:
🎦 Microsoft Teams
Hold deg oppdatert om nye saker direkte via Microsoft Teams.
🖥️ TeamViewer
Start fjernstyring av brukerens PC rett fra saken.
📞 Telefonisystemer
Automatiske oppslag i More Service når du mottar en telefonsamtale, som viser informasjon om innringeren samt alle aktive saker og historikk.
📧 Exchange / Outlook
Overfør saker til kalenderen i Outlook, hvor du også kan skrive logg, føre tid og endre status på saken.
👀 Overvåkningsverktøy
Motta meldinger fra alle overvåkningsverktøy, opprett saker og tildel agenter direkte fra More Service.
🌐 More Service Remote API
Live-tilkobling mot ditt Active Directory for oppdatert informasjon om brukerne dine, inkludert muligheten til å sette nye passord direkte fra More Service.
🔄 More Service Discovery
Automatisk import av enheter fra Active Directory/Entra ID eller andre kilder.
🔑 Single Sign-On Integration
Gjør at brukere og agenter slipper å logge inn på hvert enkelt system, med støtte for blant annet Microsoft Entra ID og Google G Suite.
📱 Sosiale medier
Motta henvendelser fra Facebook inn i More Service og svar direkte fra More Service, som forenkler hverdagen ved å kunne forholde seg til kun ett grensesnitt for alle henvendelser.