Dropdown Menu

Skal det være så vanskelig å kjøpe service management system?

Skrevet av Ronny Michelsen

To hender som tar et håndtrykk, for å symbolisere en avtale

Profesjonelle kjøpere i business-to-business (B2B)-markedet, gjør en stadig større del av kjøpsprosessen på egenhånd og sammen med sine kolleger.
I følge det anerkjente forsknings- og rådgivningsselskapet Gartner brukes kun 17 % av tiden i kjøpsprosessen i dialog med potensielle leverandører.
Et hav av informasjon skal matches mot ønsker og krav, før man ser på ulike løsninger og forsøker å vurdere disse opp mot hverandre.
Ofte går kjøpsprosessen i loop, og man ender opp med å utsette hele kjøpet, og står fast med de utfordringer eller tapte forbedringsmuligheter man hadde identifisert.
Om B2B-kjøpsprosessen sier Gartner at det riktignok kan være vanskelig å være selger i dagens B2B-marked, men at det faktisk er enda mer slitsomt og krevende å kjøpe.

Med More Service jobber vi kontinuerlig med gjøre arbeidet enklere og raskere for våre kunder, ved å tilby et effektivt og intuitivt service management system / saksbehandlingssystem.
I vår ånd om å gjøre hverdagen enklere og mer effektiv, har vi sørget for å automatisere kjøpsprosess, implementasjon, opplæring og support i en abonnementsløsning vi kaller for More Service Basic.

Og vi skal ikke bedømme More Service for deg, men gir deg 60 dager kostnadsfri prøveperiode, slik at du selv kan teste det. 

I More Service Basic får du:
– Kostnadsfri og umiddelbar implementasjon
– 60 dager kostnadsfri prøveperiode
– Integrerte brukerveiledninger
– Online support
– 25 % billigere lisenskostnad i forhold til More Service Enterprise
– 1 måned oppsigelsestid

Det har aldri vært så enkelt å starte med profesjonell service manangement / saksbehandling.
Les mer om More Service og registrer deg for 60 dager prøveperiode.

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.

Document